Wednesday 10 July 2013

***** Salam Ramadhan *****

Assalamualaikum....

Apa khabar rakan-rakan SuperMom Blog?
Pertama sekali, saya nak ucapkan Selamat berpuasa dan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak!
Maaf sebab lewat memberi ucapan Salam Ramadhan...al-maklumlah, SuperMom lah katakan...
hihihihi... :-)

Apa persediaan Mama mama semua?
Dah ada yang rasa letih melampau ke pada hari pertama puasa ni?
Mana nak masak untuk berbuka, nak uruskan anak-anak, nak uruskan rumah...
pada yang bekerja tu, nak rushing ke tempat kerja, balik kerja lambat, jalan jammed..tension woo...
Nak bangun awal untuk sahur lagi... adoyai.... tu kalau tengok dari segi negativenya, memang rasa nak mengeluh je kan?
Tapi cuba kita tengok dari sudut positif nye...
Rasa best sangat kan sebab berkorban tenaga dan masa untuk keluarga yang paling berharga bagi diri kita, kan? kan? kan?

Ala.. saya pon kadang-kadang macam anda semua jugak...kejap mengeluh, lepas tu ok balik...
Tapi yang PENTING ... sebagai isteri dan Mama kepada dua orang anak kecil yang sangat aktif, saya kena lah sentiasa berTENAGA dan TAK PENAT...

Alhamdulillah...
Walaupun saya sedang dalam program diet sebab nak buang lagi 5 kilo lemak yang mengada-ngada ni, tapi saya tetap rasa bertenaga....hehehhee...

Nak tahu RAHSIA? takde rahsia apa pun.... macam yang biasa saya pernah kongsi sebelum ni..
tentulah SHAKLEE.... :-)

Untuk semua rakan SuperMom yang nak dapatkan produk Shaklee pada bulan Ramadhan ni, boleh pm atau sms ke 0166182386, cari saya di facebook pun boleh yer... FB: Ilyana Mohd Morhani

Oklah, nak tahu lebih lanjut pasal produk terbaik ni?
In Sha Allah akan dikongsikan bersama nanti....

Salam Ramadhan semua.....

** Saya adalah pengedar sah Shaklee : ID-890838

No comments:

Post a Comment