Saturday 13 July 2013

Cantik Luar, Cantik Dalam...Cantik sana sini....

Assalamualaikum....

Fuhhh.. baru settle kemas rumah dan lipat kain bertimbun...
Tiba-tiba mata tak boleh nak lelap....termenung sana sini pun masih jugak tak boleh nak lena..
Jadinya, teringat pulak kat kawan kawan SuperMom Blog...

So, entri kali ni nak share pasal "Cantik"....Luar dalam sana sini....semua cantik...

Ok, dulu arwah tok selalu pesan...nak cantik ni senang je...hati kena bersih..
tak boleh dengki dengan orang lain...kena bersyukur dengan apa yang Allah dah bagi pada kita...Suami saya pon selalu ingatkan saya...jangan KUFUR NIKMAT.....
Buat baik dengan orang, in Sha Allah ganjaran Allah akan lebih dari yang disangka...
Bila hati kita tenang dan bersih...secara automatik terpancar seri kat muka...
badan pun jadi lebih bertenaga sebab aura positif tu ada...

Nak cantik luar? Taknak jerawat batu atau jerawat besi membiak kat muka?
Ni cadangan saya - berdasarkan feedback customer yang telah mencuba ye...

Customer A : " Lepas guna produk ni, jerawat yang dulu bernanah dah kering..sekarang tinggal nak hapuskan kesan jerawat je...blablabla...."

Customer B : " Jimat sangat pakai produk ni.... Walaupun memula bayar macam mahal tapi sebenarnya pakai sampai 6 bulan pon tak habis.... seronok seronok seronok.."

Customer C : " Lepas je bersalin anak pertama, muka teruk giler...jerawat, jeragat semua ada..sampai cik abe pon komplen... nasib baik ada produk nih.. muka lebih berseri, shining shining gitew.."

Customer D : " Dulu badan penuh jerawat kat bahagian bahu...sekarang ni dah takde dah...licin je dah badan....fuhhh, cayalah kak! produk yang akak introduce ni memang BEST!..."

Ok, cukuplah saya bagi testimoni daripada 4 customer saya dulu...kang bagi semua kang, tercabut lak keypad ni...hahahahhaa....

Mesti ramai yang nak tahu kan, produk apanye yang saya dok cakap ni?
Produk ni saya panggil PRODUK AJAIB! Iyeee...memang ajaib sebab nya bukti kat diri saya pulak, bukan setakat liang pori mengecil, muka memang glowing glowing shining gitew...siap ada orang hairan apsal muka saya kemerahan (atau nama lainnya berseri-seri)...
Hahahaha...tak percaya? tu tengok gambar kat blog tu... ada seri gitew kan? sejuk mata memandang... chewahhh perasan!
Lepas tu yang lagi best pasal produk ni...rekahan tumit pon dah takde...dulu macam nak terkoyak dah tumit kaki ni hah...sekarang tumit siap warna pink giteww...auwww..jangan jeles beb!

Nak tahu produk apa? nak ?
Tentulah produk SHAKLEE.... nak tahu produk yang mana satu?
Hahahaa... psssttt, yang tu rahsia hokehhh... takleh bagitau kat sini...
Nak cuba? Meh pm akak meh... takpun leh sms atau whatsapp yer...
ni kan rahsia...mana leh bagitau terang-terangan... hihihihih....

So, sesiapa yang nak dapatkan produk BEST TERBAIK HEBAT AJAIB ini... boleh hubungi saya di :

Facebook : Ilyana Mohd Morhani
Tel : 0166182386

Jangan malu2...jangan segan2...
kalau MALU rugi oiii....

Tatatititutu....

No comments:

Post a Comment